Kunst en cultuur op school
Het KunstPodium helpt scholen kunst & cultuur een goede plek te geven. Wij helpen de behoeften, wensen en ambities van scholen op het gebied van cultuur in kaart te brengen en ondersteunen in het vormgeven hiervan.
Wij ontwikkelen, bemiddelen, verzorgen workshops en projecten voor kinderdagverblijven, het primair onderwijs, het voortgezet onderwijs en de BSO. Daarnaast bieden we ook naschoolse activiteiten aan en doen we aan deskundigheidsbevordering.
We zijn er voor alle scholen en zetten graag onze jarenlange ervaring in binnen de cultuureducatie, in combinatie met up-to-date kennis die we continu opdoen in diverse netwerken.
Ons aanbod staat in het teken van: doen, ervaren, beleven, reflecteren, creëren en onderzoeken! Ons nieuwe aanbod is hieronder te bekijken:
- Cultuureducatie Dongen (tot zomer 2025):
Brochure Aanbod Cultuureducatie Dongen_24-25 - Cultuureducatie Gilze Rijen (tot zomer 2025):
Brochure Aanbod Cultuureducatie Gilze-Rijen_24-25 - Cultuureducatie Dongen, Gilze en Rijen 2025-2026:
Inspiratiebrochure aanbod Cultuureducatie HKP 25-26
Meer informatie nodig? Stuur een bericht naar info@het-kunstpodium.nl
Inschrijven voor het aanbod kan via:
Intermediair en Cultuurcoach
Gabri Wijnakker
gabriwijnakker@het-kunstpodium.nl
Coördinator Cultuureducatie
Lindsy Derks
lindsyderks@het-kunstpodium.nl
Telefoon: (0162) 315055
- Allemaal
- Beeldende kunst
- Dans (en beweging)
- Erfgoed
- Maatwerk
- MediaKunst
- Muziek
- Techniek
- Theater
-
Voorstelling ‘HEBBES’ (theater)
Doelgroep
Groep 1 t/m 8 (max. 275 leerlingen)Discipline(s)
Theater, muziek, acrobatiekDuur
90 minuten (incl. workshop) -
Spoken Word (theater)
Doelgroep
Groep 6 t/m 8 (max. 16 deelnemers)Discipline(s)
Theater en literatuurDuur
45 of 60 minuten -
Voorstelling Flora Explora (mediakunst)
Doelgroep
Groep 1 t/m 5Discipline(s)
Theater, muziek, film en multimediaDuur
60 minuten -
Maak en programmeer een muziekinstrument (techniek)
Doelgroep
Groep 5 t/m 8Discipline(s)
Techniek en muziekDuur
90 minuten
- 1
- 2
- 3
- 4
- Volgende »